FAQ

Jak najszybciej znaleźć produkt?
Korzystając z wyszukiwarki sklepowej na górze sklepu lub przeglądając główne menu i przechodząc na interesujące kategorie lub szukając według producentów.

Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę = czas realizacji zamówienia + czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez pocztę lub kuriera. Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel        oraz świąt. Wysyłamy przesyłki w przeciągu 1 dnia roboczego od momentu złożenia zamówienia (w przypadku wyboru formy płatności - pobranie) lub od momentu zaksięgowania wpłaty.

Czy po złożeniu zamówienia bez rejestracji otrzymam potwierdzenie drogą mailową?
Wszystkie transakcja z naszym sklepem to w pierwszej kolejności wysłanie potwierdzenia na wskazany przez adres mailowy. Dlatego nie ma znaczenia czy klient założył konto czy dokonał zakupu      bez rejestracji – zawsze otrzyma podsumowanie zamówienia ze szczegółami.

Mam już konto w sklepie, ale nie mogę się zalogować. Co w takiej sytuacji mogę zrobić?
Jednym z najczęstszych powodów takiej sytuacji jest błędnie wpisywany login  lub hasło do konta sklepu. Jeśli umknęło hasło – prosimy kliknąć w link „Zapomniałem hasła” dostępnym na stronie logowanie. Nowe, automatycznie wygenerowane przez system hasło zostanie wysłane na adres e-mail podany przy rejestracji.

Czy mogę w formularzu zamówienia podać inny adres do wysyłki?
Tak. Przesyłka może być wysłana pod adres inny niż adres osoby zamawiającej. Należy wtedy w formularzu zamówienia podać dane osoby, która ma otrzymać paczkę.